Kategorie

Program Partnerski 2

Program Partnerski

Artykuły

 Czy istnieje możliwość płynnej zmiany pakietu serwera VPS ?

Tak, istnieje możliwość dokonania zmiany posiadanego pakietu VPS w każdej chwili. Zmiana ta...

 Jak zamówić własny adres IP dla serwera wirtualnego?

Jeżeli posiadają już Państwo u nas usługę, istnieje możliwość dokupienia do niej dodatkowego...

 W jaki sposób zmienić posiadany pakiet serwera wirtualnego lub VPS na wyższy?

Zmianę pakietu konta hostingowego lub pakietu serwera VPS, można dokonać samemu poprzez Panel...

 Jak dokonać rezygnacji z usługi?

Jeżeli chcemy dokonać rezygnacji z posiadanej usługi w naszej firmie, to należy wykonać...

 Jak przenieść usługę na inne konto w Panelu Klienta?

Aby przenieść usługę na innego klienta Kylos, należy postąpić zgodnie z poniższą instrukcją: 1....

 Jak stworzyć dodatkowy kontakt w Panelu Klienta?

Co daje utworzenie kontaktu w Panelu Klienta?W większości przypadków, aby administrator mógł...

 Opis procedury migracji konta hostingowego od innego dostawcy

Procedura migracji konta od innego dostawcy dzieli się u nas na kilka etapów. Warunkiem...

 W jaki sposób zmienić hasło do Panelu Klienta?

1. Logowanie do Panelu Klienta dostępne jest pod adresem:  https://panel.kylos.pl/clientarea.php...

 Jak wysłać zgłoszenie z Panelu Klienta?

W celu wysłania zgłoszenia należy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem:...