Jak wysłać zgłoszenie z Panelu Klienta?

W celu wysłania zgłoszenia należy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://panel.kylos.pl/clientarea.php






Na czarnym pasku w Panelu Klienta należy wybrać przycisk "Wyślij zgłoszenie"



 

W otwartym oknie zgłoszenia prosimy podać temat, którego zgłoszenie dotyczy, wybrać odpowiednią usługę z dostępnej listy oraz opisać zaistniały problem.
Mają Państwo również możliwość załączenia odpowiedniego pliku do zgłoszenia, np. zrzutu ekranu z występującym komunikatem błędu itp.





Prosimy o jak najdokładniejsze przybliżenie zaistniałego problemu, co ułatwi proces weryfikacji i znacząco skróci czas jego rozwiązania.


  • 0 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Czy istnieje możliwość płynnej zmiany pakietu serwera VPS ?

Tak, istnieje możliwość dokonania zmiany posiadanego pakietu VPS w każdej chwili. Zmiana ta...

Jak zamówić własny adres IP dla serwera wirtualnego?

Jeżeli posiadają już Państwo u nas usługę, istnieje możliwość dokupienia do niej dodatkowego...

Jak zmienić posiadany pakiet usługi hostingowej lub VPS na wyższy?

Zmianę pakietu konta hostingowego lub pakietu serwera VPS, można dokonać samemu poprzez Panel...

Jak dokonać rezygnacji z usługi?

Jeżeli chcemy dokonać rezygnacji z posiadanej usługi w naszej firmie, to należy wykonać...

Jak stworzyć dodatkowy kontakt w Panelu Klienta?

Co daje utworzenie kontaktu w Panelu Klienta?W większości przypadków, aby administrator mógł...