Proces odzyskania hasła do Panelu Klienta ( https://panel.kylos.pl/clientarea.php ) jest bardzo prosty. W tym celu należy:
1. Wejść na stronę pod adresem:https://panel.kylos.pl/clientarea.php
2. Kliknąć: "Resetowanie hasła", które znajduje się pod okienkiem logowania (można również kliknąć w prawym górnym rogu: Konto -> Resetowanie hasła).
3. W miejsce do tego przeznaczone, podajemy adres mailowy, który jest powiązany z naszym Panelem Klienta i klikamy "Wyślij".
Na podany adres mail, zostanie przesłana informacja o możliwości utworzenia nowego hasła do konta. Link resetujący hasło będzie ważny przez 2 godziny od chwili jego wysłania.
Gdyby odzyskania hasła się nie powiodło, to wówczas proszę postąpić zgodnie z artykułem: https://panel.kylos.pl/knowledgebase/255/W-jaki-sposob-odzyskac-dostep-do-Panelu-Klienta.html