Zmiana hasła do Panelu Klienta

Proces odzyskania hasła do Panelu Klienta ( https://panel.kylos.pl/clientarea.php ) jest bardzo prosty. W tym celu należy:

1. Wejść na stronę pod adresem:https://panel.kylos.pl/clientarea.php 

2. Kliknąć: "Resetowanie hasła", które znajduje się pod okienkiem logowania (można również kliknąć w prawym górnym rogu: Konto -> Resetowanie hasła).



3. W miejsce do tego przeznaczone, podajemy adres mailowy, który jest powiązany z naszym Panelem Klienta i klikamy  "Wyślij".



Na podany adres mail, zostanie przesłana informacja o możliwości utworzenia nowego hasła do konta. Link resetujący hasło będzie ważny przez 2 godziny od chwili jego wysłania.

Gdyby odzyskania hasła się nie powiodło, to wówczas proszę postąpić zgodnie z artykułem: https://panel.kylos.pl/knowledgebase/255/W-jaki-sposob-odzyskac-dostep-do-Panelu-Klienta.html

  • 0 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Czy istnieje możliwość płynnej zmiany pakietu serwera VPS ?

Tak, istnieje możliwość dokonania zmiany posiadanego pakietu VPS w każdej chwili. Zmiana ta...

Jak zamówić własny adres IP dla serwera wirtualnego?

Jeżeli posiadają już Państwo u nas usługę, istnieje możliwość dokupienia do niej dodatkowego...

Jak zmienić posiadany pakiet usługi hostingowej lub VPS na wyższy?

Zmianę pakietu konta hostingowego lub pakietu serwera VPS, można dokonać samemu poprzez Panel...

Jak dokonać rezygnacji z usługi?

Jeżeli chcemy dokonać rezygnacji z posiadanej usługi w naszej firmie, to należy wykonać...

Jak stworzyć dodatkowy kontakt w Panelu Klienta?

Co daje utworzenie kontaktu w Panelu Klienta?W większości przypadków, aby administrator mógł...