W celu zmiany danych, na które ma zostać wystawiona faktura należy:
1. Zalogować się do swojego Panelu Klienta pod adresem panel.kylos.pl. Loginem do Panelu Klienta jest adres e-mail podany podczas rejestracji (na ten sam e-mail wysyłane sa faktury). Hasło do Panelu Klienta można zresetować tutaj.
1. Zalogować się do swojego Panelu Klienta pod adresem panel.kylos.pl. Loginem do Panelu Klienta jest adres e-mail podany podczas rejestracji (na ten sam e-mail wysyłane sa faktury). Hasło do Panelu Klienta można zresetować tutaj.
2. W kolumnie "Twoje dane" wybrać przycisk "Aktualizuj".
3. Wprowadzić aktualne dane, jakie mają widnieć na fakturze i zatwierdzić je przyciskiem "Zapisz zmiany". Pole NIP nie jest edytowalne - NIP należy podać w zgłoszeniu w kroku 5.
4. Następnie w prawym górnym rogu należy wybrać przycisk "Wyślij zgłoszenie".
5. W oknie edytora nowego zgłoszenia, prosimy podać aktualny NIP firmy wraz z informacją o konieczności aktualizacji danych na fakturze proforma i wybrać "Wyślij".