Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi?

Aby zmienić okres rozliczeniowy do usługi, należy postąpić zgodnie z poniższą instrukcją:
 
1. Logujemy się do Panelu Klienta pod adresem panel.kylos.pl



2. Następnie wysyłamy zgłoszenie do działu BOK. Na czarnej belce
, znajduje się przycisk „Wyślij zgłoszenie”.


3. W treści zgłoszenia, prosimy o zmianę okresu rozliczeniowego.




  • 0 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Zmiana formy płatności z przelewu bankowego na płatności PayU.pl bądź PayPal

W celu zmiany formy płatności za fakturę, należy:1. Logujemy się do Panelu Klienta (...

Jak poprawnie uiścić opłatę za daną usługę?

Na 21 dni przed końcem ważności usługi, generowana jest faktura pro forma, zawierająca swój...

Jak dodać kontakt księgowy, czyli zmienić dane wyświetlane na fakturze?

1. Po zalogowaniu się do swojego Panelu Klienta (www.panel.kylos.pl), należy po lewej stronie w...

Zmiana danych na fakturze pro-forma.

W celu zmiany danych, na które ma zostać wystawiona faktura należy:1. Zalogować się do swojego...

Nota korygująca - w jaki sposób poprawić fakturę VAT?

Nota korygująca to dokument, który należy wystawić w momencie, gdy zauważony został błąd w...