Kylos.pl
  • 0 Koszyk
  • Start
  • Zamów usługę
    • Wszystkie
    • Hosting
    • Serwery VPS KVM
    • Serwery Dedykowane
    • Hosting Reseller
    • Hosting WordPress
    • Certyfikaty SSL
    • Zamów domenę
    • Przenieś domenę
  • Baza wiedzy
  • Program partnerski
  • Kontakt
  • Więcej
  • Konto
    • Logowanie
    • Rejestracja
    • Resetowanie hasła
  1. Start
  2. Baza wiedzy
  3. Płatności i faktury
  4. Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi?

  Kategorie

4
Bazy danych MySQL
16
Certyfikaty SSL
4
Cloud
15
cPanel
45
DirectAdmin
24
Domeny
10
Dostęp przez SSH
14
FAQ
7
FTP
4
Hosting Reseller
14
Ogólne
12
Panel klienta
8
PHP
40
Poczta e-mail
1
Procedury
8
Płatności i faktury

  Kategorie

  Tag Cloud

automatycznie backup cache certyfikat cPanel cron delegacja directadmin directadmin skrzynka pocztowa dmarc DNS dodaniesubdomeny domena faktura Filtr antyspamowy http a https IDN imunify360 jak zmienić PHP jetbackup joomla konta e-mail limity litespeed litespeed cache logi mysql nota korygująca obciazenie opencart PayPal PayU PHP w DA poczta pocztaemail podsumowania presta prestashop przekierowanie przekierowanie 301 przekierowanie domeny przekierowanie w DA quota exceeded rejestrator rezygnacja rozmiar skrzynki pocztowej skrzynki mailowe spam ssl statystyki systemquota transfer uniwersalne upgrade ustawienia WHOIS wordpress zmiana hasła do skrzynki zmiana limitów

  Pomoc

  Zgłoszenia   Baza wiedzy   Pliki do pobrania   Wyślij zgłoszenie

Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi? Drukuj

  • 1

Aby zmienić okres rozliczeniowy do usługi, należy postąpić zgodnie z poniższą instrukcją:
 
1. Logujemy się do Panelu Klienta pod adresem panel.kylos.pl



2. Następnie wysyłamy zgłoszenie do działu BOK. Na czarnej belce
, znajduje się przycisk „Wyślij zgłoszenie”.


3. W treści zgłoszenia, prosimy o zmianę okresu rozliczeniowego.





Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Zmiana formy płatności z przelewu bankowego na płatności PayU.pl bądź PayPal W celu zmiany formy płatności za fakturę, należy:1. Logujemy się do Panelu Klienta (... Jak poprawnie uiścić opłatę za daną usługę? Na 21 dni przed końcem ważności usługi, generowana jest faktura pro forma, zawierająca swój... Zmiana danych na fakturze pro-forma. W celu zmiany danych, na które ma zostać wystawiona faktura należy:1. Zalogować się do swojego... Nota korygująca - w jaki sposób poprawić fakturę VAT? Nota korygująca to dokument, który należy wystawić w momencie, gdy zauważony został błąd w... Jak uzyskać duplikat faktury? Aby uzyskać duplikat faktury, należy postąpić zgodnie z poniższą instrukcją. 1. Logujemy się do...
« Powrót

  Tag Cloud

automatycznie backup cache certyfikat cPanel cron delegacja directadmin directadmin skrzynka pocztowa dmarc DNS dodaniesubdomeny domena faktura Filtr antyspamowy http a https IDN imunify360 jak zmienić PHP jetbackup joomla konta e-mail limity litespeed litespeed cache logi mysql nota korygująca obciazenie opencart PayPal PayU PHP w DA poczta pocztaemail podsumowania presta prestashop przekierowanie przekierowanie 301 przekierowanie domeny przekierowanie w DA quota exceeded rejestrator rezygnacja rozmiar skrzynki pocztowej skrzynki mailowe spam ssl statystyki systemquota transfer uniwersalne upgrade ustawienia WHOIS wordpress zmiana hasła do skrzynki zmiana limitów

  Pomoc

  Zgłoszenia   Baza wiedzy   Pliki do pobrania   Wyślij zgłoszenie

Copyright © 2025 Kylos.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Ładuję...
Ładuję...
Choose language
العربية
Azerbaijani
Català
中文
Hrvatski
Čeština
Dansk
Nederlands
English
Estonian
Persian
Français
Deutsch
עברית
Magyar
Italiano
Macedonian
Norwegian
Polski
Português
Português
Română
Русский
Español
Svenska
Türkçe
Українська

Wygeneruj Hasło

Wprowadź liczbę od 8 do 64 odpowiadającą długości Twojego hasła