Każdy klient posiadający konto w panel.kylos.pl może zdjąć samodzielnie blokadę adresu IP z własnego serwera hostingowego, bez konieczności wysyłania zgłoszenia do wsparcia technicznego.
Poniżej został opisany sposób zdejmowania blokady, która ukazała się po wejściu na Państwa stronę.
1. Po wejściu na stronę z zablokowanego adres IP ukaże się strona z informacją o blokadzie.
2. Aby zdjąć blokadę, należy kliknąć „Zdejmij blokadę*”, po czym zostaniemy przekierowani do panel.kylos.pl w celu zalogowania do konta klienta. Podajemy dane do logowania i klikamy „Zaloguj się”.
3. Zanim zostaniemy przekierowani do strony ze zdejmowaniem blokady, musimy wybrać to konto hostingowe, którego dotyczy blokada.
4. W następnym kroku klikamy „Sprawdź IP”, po czym poniżej ukaże nam się informacja o założonej blokadzie na nasz adres IP.
2. Aby zdjąć blokadę, należy kliknąć „Zdejmij blokadę*”, po czym zostaniemy przekierowani do panel.kylos.pl w celu zalogowania do konta klienta. Podajemy dane do logowania i klikamy „Zaloguj się”.
3. Zanim zostaniemy przekierowani do strony ze zdejmowaniem blokady, musimy wybrać to konto hostingowe, którego dotyczy blokada.
4. W następnym kroku klikamy „Sprawdź IP”, po czym poniżej ukaże nam się informacja o założonej blokadzie na nasz adres IP.
W tym przypadku blokada została nałożona za 15 błędnych logowań w ciągu 5 minut do cPanelu. W celu odblokowania adresu IP, należy kliknąć „Odblokuj”. Blokada powinna zostać zdjęta i zostanie wyświetlona informacja „Adres IP został odblokowany”.
Blokada adresu IP może zostać założona z wielu powodów - przeważnie są to kilkukrotne błędne logowania do różnych usług w ciągu krótkiego okresu czasu.
Aby uniknąć takiej blokady, należy weryfikować poprawność podawanych danych do logowania, konfiguracji klientów pocztowych, klientów FTP, itp.