Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta?

Odzyskanie dostępu do Panelu Klienta ( https://panel.kylos.pl/clientarea.php ) jest różne w zależności od tego, jakie dane posiadamy. Poniżej przedstawiamy jak postąpić w momencie gdy nasz adres mail jest nieaktywny (np: wygasła domena w której znajduje się skrzynka pocztowa) lub też gdy nie znamy w ogóle danych do logowania.

1) odzyskanie dostępu do Panelu Klienta, gdy nasz adres mail nie działa

Gdy nasz adres mail nie działa, bo znajduje on się np:. w domenie która wygasła, proponujemy skontaktować się z nami telefonicznie, oczywiście z numeru jaki podany został w Panelu Klienta. Natomiast numer telefonu do Kylos, znajdą Państwo pod adresem: https://www.kylos.pl/pomoc/

Jeżeli numer telefonu będzie zgodny z widniejącym w Panelu Klienta, będziemy w stanie zmienić Państwa adres mail na taki, do którego obecnie posiadają Państwo dostęp. Po dokonaniu zmian, postępują Państwo zgodnie z artykułem: https://panel.kylos.pl/knowledgebase/152/W-jaki-sposob-zmienic-haslo-do-Panelu-Klienta.html

2) odzyskanie dostępu do Panelu Klienta, gdy nie znamy danych do logowania

Jeżeli nie znają Państwo danych do logowania, a skontaktują się z nami z numeru telefonu, który jest powiązany z danym kontem, to wówczas możemy Państwu podpowiedzieć jaki adres mail, należy podać podczas próby odzyskania hasła.

Gdyby jednak nie znali Państwo danych do logowania, a numer telefonu z którego Państwo się z nami kontaktują, nie byłby powiązany z usługą, to wówczas mogą Państwo odzyskać dostęp do Panelu w jeszcze jeden sposób. Procedura będzie inna w zależności od tego czy konto było rejestrowane na osobę prywatną czy też firmę/organizację.

- jeśli konto jest założone na osobę fizyczną - przesyłamy skan rachunku (np. za usługi telekomunikacyjne, prąd, gaz, umowy najmu itp.) zawierającego dane właściciela usług (imię, nazwisko, adres zamieszkania), skan ostatniej faktury VAT wraz z potwierdzeniem wykonanej wpłaty, alternatywnie skan dowodu osobistego (zdjęcie oraz numer dowodu powinny pozostać zakryte).


- jeśli konto jest założone na firmę/organizację, wówczas przesyłamy jeden z poniższych dokumentów:

  • skan dokumentów z rejestracji firmy, poświadczonych stemplem urzędowym (może być to oryginał dokumentu nadania numeru NIP lub odpis z KRS);

  • skan wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zawierający dane niejawne, podpisany i opieczętowany przez właściciela firmy pieczątką imienną oraz firmową. 
    Wydruk ten możliwy jest do pobrania pod adresem:
    https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/search.aspx

  • skan rachunku  (np. za usługi telekomunikacyjne, prąd, gaz, umowy najmu itp.) zawierającego takie dane firmy jak nazwa, NIP, adres siedziby prowadzonej działalności.

Dokumenty należy przesłać na adres: info@kylos.pl

UWAGA:
Opisane wyżej procedury, są możliwe do zrealizowania od poniedziału do piątku w godzinach 09:00 - 17:00.

  • 4 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Czy istnieje możliwość płynnej zmiany pakietu serwera VPS ?

Tak, istnieje możliwość dokonania zmiany posiadanego pakietu VPS w każdej chwili. Zmiana ta...

Jak zamówić własny adres IP dla serwera wirtualnego?

Jeżeli posiadają już Państwo u nas usługę, istnieje możliwość dokupienia do niej dodatkowego...

Jak zmienić posiadany pakiet usługi hostingowej lub VPS na wyższy?

Zmianę pakietu konta hostingowego lub pakietu serwera VPS, można dokonać samemu poprzez Panel...

Jak dokonać rezygnacji z usługi?

Jeżeli chcemy dokonać rezygnacji z posiadanej usługi w naszej firmie, to należy wykonać...

Jak stworzyć dodatkowy kontakt w Panelu Klienta?

Co daje utworzenie kontaktu w Panelu Klienta?W większości przypadków, aby administrator mógł...