Jak złożyć rezygnację z domeny? Drukuj

  • rezygnacja
  • 29

W przypadku, gdy nie chcemy przedłużać zakupionej domeny oraz nie chcemy otrzymać za nią faktury na kolejny okres rozliczeniowy, należy wyłączyć automatyczne odnowienie domeny w Panelu Klienta. Poniżej znajduje się lista czynności jakie należy wykonać:

1. Należy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem panel.kylos.pl. Loginem do Panelu Klienta jest adres e-mail podany podczas rejestracji, na ten sam e-mail wysyłane są faktury. Hasła do Panelu Klienta można zresetować korzystając z odnośnika panel.kylos.pl/pwreset.php

2. Następnie należy wybrać stronę "Domeny" > "Twoje domeny".


3. Z listy domen należy wybrać domenę, z której rezygnujemy i kliknąć przy niej ikonkę strzałki na dół, obok klucza. Z rozwiniętej listy wybieramy "Status autoodnawienia"



4. Następnie należy kliknąć przycisk "Wyłącz". Spowoduje to wyłączenie automatycznego wystawiania faktury za domenę lub anulowanie wystawionej już faktury pro-forma za jej odnowienie. Domena taka będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego na który została wykupiona. Nie będą już wysyłane z Panelu Klienta powiadomienia o jej wygasaniu i o fakturze pro-forma za jej odnowienie.





Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót