Jak złożyć rezygnację z domeny? Drukuj

  • rezygnacja
  • 31

W przypadku, gdy nie chcemy przedłużać zakupionej domeny oraz nie chcemy otrzymać za nią faktury na kolejny okres rozliczeniowy, należy wyłączyć automatyczne odnowienie domeny w Panelu Klienta. Poniżej znajduje się lista czynności jakie należy wykonać:

1. Należy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem panel.kylos.pl. Loginem do Panelu Klienta jest adres e-mail podany podczas rejestracji, na ten sam e-mail wysyłane są faktury. Hasła do Panelu Klienta można zresetować korzystając z odnośnika panel.kylos.pl/pwreset.php

2. Następnie należy wybrać stronę "Domeny" > "Twoje domeny".


3. Gdy pojawi się lista domen, w linii tej z której chcemy wykonać rezygnację klikamy na jej datę rejestracji lub datę ważności.

 

 
4. Po lewej stronie pojawi się kolumna: "Zarządzaj" w której jest pozycja: "Automatyczne odnowienie".
 
 
5. Aby dokonać rezygnacji z domeny, wystarczy kliknąć: "Wyłącz".
 

 
Uwaga:
Jeżeli za domenę została już wystawiona faktura pro forma na kolejny okres, to po złożeniu rezygnacji, zostanie ona automatycznie anulowana.
Gdyby jednak pozycja z przedłużeniem domeny była na fakturze zbiorczej, to wówczas po wykonaniu czynności z powyższej instrukcji zostanie ona usunięta z tej pro forma.

Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót