Przekazywanie wiadomości z nieistniejących adresów e-mail w domenie Drukuj

  • 3

Czasami zdarza się, że ktoś wysyłając do nas maila pomyli nazwę użytkownika, zrobi literówkę lub konto, które posiadaliśmy w konkretnej domenie, zostało przez nas usunięte. Jeżeli chcemy, aby wiadomości te były zachowywane przez serwer, istnieje możliwość konfiguracji konta w ten sposób, aby wszystkie takie wiadomości umieszczał w konkretnej skrzynce pocztowej. Funkcja ta nosi nazwę Catch-All.

W celu włączenia opcji Catch-All dla konkretnej domeny należy:

1. Zalogować się do cPanelu pod adresem w postacji nazwa_konta.kylos.pl/cpanel .

2. Wykonać kroki opisane w artykule Konfiguracja ASSP do współpracy w funkcją Catch-All.

3. Odnaleźć sekcję "Email" i wybrać opcję "Domyślne adresy e-mail".


4. Otworzy nam się okno, gdzie należy wybrać domenę, dla której chcemy włączyć opcję Catch-All, oraz podać adres e-mail, na który mają być przekazywane wiadomości. Na koniec naciskamy przycisk "Zmień".


Możemy również wybrać opcję "Odrzuć wiadomość e-mail, gdy serwer przetwarza ją w czasie działania usługi SMTP" - jest to domyślne zachowanie serwera poczty w tej sytuacji z tą różnicą, że możemy podać własną spersonalizowaną wiadomość błędu wysyłaną do nadawcy.

5. Po wybraniu przycisku "Zmień" otrzymamy potwierdzenie dodania adresu e-mail na który zostaną przekazane wszystkie wiadomości wysłane pod nieistniejące adresy e-mail z danej domeny. Klikamy przycisk "Wstecz".


6. Dodany wpis pokaże się na liście.


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót