Jak skonfigurować Autoresponder?

Autoresponder udostępnia funkcjonalność automatycznej odpowiedzi na przychodzące wiadomości e-mail w sytuacji gdy sami nie możemy tego zrobić. Poniżej znajduje się lista kroków jakie należy wykonać, aby poprawnie skonfigurować Autoresponder w cPanelu.

1. Logujemy się do cPanelu, standardowy link logowania wygląda nastepująco:

nazwa_konta.kylos.pl/cpanel
twoja_domena.pl/cpanel

2. W sekcji "Email" wybieramy "Autorespondery".


3. W celu utworzenia nowego Autorespondera należy kliknąć na przycisk "Dodaj autoresponder".


4. Zostaniemy przekierowani do kreatora nowego Autorespondera - widoczne na zrzucie ekranu poniżej.


Wypełniamy pola w kreatorze:
  • Kodowanie - utf8
  • Interval (hours) - ustawiamy po jakim czasie ma zostać wysłana kolejna odpowiedź z Autorespondera do wiadomość otrzymaną z tego samego adresu e-mail
  • E-mail - wybieramy skrzynkę, dla której Autoresponder ma być aktywny
  • From (Od) - tutaj wpisujemy adres e-mail, z którego ma być wysłany Autoreponder. W tym polu powinno być to samo co w polu E-mail. Ewentualnie można wpisać adres innej skrzynki, która znajduje się na tym samym serwerze
  • Temat - temat wiadomosci wysyłanej przez Autoresponder
  • Treść - wpisujemy treść automatycznej odpowiedzi.
  • Uruchom - możemy wybrać od kiedy Autoresponder ma zostać włączony (domyślnie: natychmiast po utworzeniu autorespondera)
  • Zatrzymaj - możemy wybrać kiedy Autoresponder ma zostać wyłączony (domyślnie: nigdy, dopóki autoresponder nie zostanie usunięty)


5. Na koniec wciskamy przycisk "Dodaj/Modyfikuj", aby dodać Autoresponder. Zacznie on działać w ciągu kilku minut od momentu dodania.

  • 3 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Jak zalogować się do poczty przez www (webmail)?

Konta pocztowe w Kylos.plNa naszych kontach hostingowych możesz uruchomić dowolną ilość skrzynek...

Jak założyć nowe konto e-mail w cPanelu?

W celu utworzenia nowego konta pocztowego w cPanelu w ramach podpiętej już domeny należy:1....

Przekazywanie wiadomości z nieistniejących adresów e-mail w domenie

Czasami zdarza się, że ktoś wysyłając do nas maila pomyli nazwę użytkownika, zrobi literówkę lub...

Czym jest rekord DMARC oraz w jaki sposób można go utworzyć?

Rekord DMARC jest rozszerzeniem zabezpieczenia jakie dają rekordy SPF oraz DKIM. Mechanizm DMARC...

Dodawanie filtrów do skrzynek mailowych

Filtry użytkowników email umożliwiają tworzenie filtrów poczty e-mail i zarządzanie nimi na...