Dlaczego zakupiony certyfikat dla domeny nie zadziała na poczcie?

Na kontach hostingowych istnieje możliwość konfiguracji certyfikatu tylko dla domen (strony www).
Konfiguracja pozostałych usług w tym poczty, wymaga uprawnień konta administratora - root do którego użytkownicy usług hostingowych nie mają dostępu.

Pomimo braku możliwości skorzystania z własnego certyfikatu na poczcie, dalej mogą Państwo skonfigurować połączenie szyfrowane z klientem pocztowym - na serwerach hostingowych w Kylos, poczta korzysta z certyfikatu serwera.

Aby połączyć się klientem pocztowym (np. Thunderbird) z pocztą za pomocą połączenia szyfrowanego, konieczne jest jako serwer poczty wychodzącej oraz przychodzącej użyć domeny technicznej (domeny podstawowej) tak jak zostało to opisane w artykułach na temat konfiguracji konkretnych klientów pocztowych za pomocą połączenia szyfrowanego.
Ogólne zaś ustawienia zostały przestawione w artykule: Uniwersalne ustawienia klienta poczty (szyfrowane).

Jeżeli jednak z jakiegoś powodu potrzebujecie Państwo skorzystać z zakupionego certyfikatu na poczcie, to jest to możliwe na usługach VPS oraz na serwerach dedykowanych dostępnych w naszej ofercie.

  • 1 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Instalacja certyfikatu SSL

W celu uruchomienia certyfikatu SSL dla danej domeny na koncie hostingowym, należy upewnić się,...

Darmowe certyfikaty SSL dla stron WWW w cPanel

Od początku roku 2017 przeglądarka Google Chrome wyświetla strony bez certyfikatu SSL jako...