Wypłata środków z Programu Partnerskiego

Uzbierane środki z Programu Partnerskiego można wypłacić. Opcję tę oferujemy firmom jak również osobom prywatnym.

Poniższy artykuł obrazuje jak wypłacić środki będąc zarejestrowanym u nas jako firma oraz jak to zrobić w przypadku osoby prywatnej.

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta ( https://panel.kylos.pl/clientarea.php ), należy przejść do zakładki "Program Partnerski", a następnie wybrać "Wypłać środki".

 


W celu wypłaty środków na Państwa konto, ponownie należy wybrać "Wypłać środki" .


a) wypłata środków w przypadku działalności gospodarczej:

W przypadku konta zarejestrowanego na firmę, należy wystawić fakturę VAT na kwotę brutto (środki w Programie Partnerskim podawane są w kwocie brutto).

Na fakturze musi widnieć pozycja:

"Wypłata środków z Programu Partnerskiego"

Fakturę, należy zamieścić w Programie Partnerskim za pośrednictwem przycisku „Wybierz plik”, a także należy podać kwotę do wypłaty i wybrać przycisk "Dalej".


Zostanie wyświetlony komunikat dotyczący poprawnego przesłanie faktury, a status zlecenia wypłaty środków zmieni się na: "Oczekująca". 


Gdy przelew prowizji zostanie wykonany, status zmieni się na: "Zaakceptowana".

 

b) wypłata środków przez osobę fizyczną:

W przypadku konta zarejestrowanego na osobę fizyczną, należy podać numer dowodu osobistego oraz jednostkę która go wystawiła, a następnie wybrać przycisk "Dalej".

 


Otworzą się dla Państwa: Oświadczenia dotyczące braku rejestracji jako płatnika VAT oraz o Nieprowadzeniu Działalności Gospodarczej.

Prosimy o zapoznanie się z ich treścią oraz znaczenie "Potwierdzam, że dane są prawidłowe" pod każdym z nich i kliknięcie "Dalej".



W kolejnym kroku, należy dodać numer konta bankowego na jaki ma zostać wykonany przelew prowizji, prosimy również o weryfikację poprawności danych.

Opcję "Czy potrzebujesz PIT?" należy zaznaczyć w przypadku, gdy ma zostać dla Państwa wystawiony PIT-11.

Dokument ten otrzymają Państwo w ustawowym terminie.  


W kolejnym kroku, na adres mailowy podany w Państwa Panelu Klienta zostanie wysłany Rachunek Wypłaty Środków.

Rachunek ten należy podpisać a następnie przesłać na adres info@kylos.pl w ciągu 14 dni. 

Brak przesłanego rachunku w tym terminie spowoduje anulowanie zlecenia wypłaty środków.

Uwaga:

1) Minimalna ilość punktów, jaką mogą Państwo wymienić na wypłatę gotówki to 100 punktów.

2) Wypłata środków (po dostarczeniu wszystkich niezbędnych dokumentów) następuje w przeciągu 21 dni.
Jeżeli po tym czasie środki nie znajdą się na Państwa koncie, to wówczas prosimy o zgłoszenie z Panelu Klienta w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

  • 2 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Jak przystąpić do Programu Partnerskiego i jakie korzyści on niesie?

Aby przystąpić do Programu Partnerskiego, należy zalogować się do Panelu Klienta (...

Rabat do faktury udzielany z środków z Programu Partnerskiego

Uzbierane środki z Programu Partnerskiego można rozliczyć na poczet faktury wystawionej w Kylos....