Uzbierane środki z Programu Partnerskiego można wypłacić. Opcję tę oferujemy firmom jak również osobom prywatnym.
Poniższy artykuł obrazuje jak wypłacić środki będąc zarejestrowanym u nas jako firma oraz jak to zrobić w przypadku osoby prywatnej.
Po zalogowaniu się do Panelu Klienta ( https://panel.kylos.pl/clientarea.php ), należy przejść do zakładki "Program Partnerski", a następnie wybrać "Wypłać środki".
W celu wypłaty środków na Państwa konto, ponownie należy wybrać "Wypłać środki" .
a) wypłata środków w przypadku działalności gospodarczej:
W przypadku konta zarejestrowanego na firmę, należy wystawić fakturę VAT na kwotę brutto (środki w Programie Partnerskim podawane są w kwocie brutto).
Na fakturze musi widnieć pozycja:
"Wypłata środków z Programu Partnerskiego"
Fakturę, należy zamieścić w Programie Partnerskim za pośrednictwem przycisku „Wybierz plik”, a także należy podać kwotę do wypłaty i wybrać przycisk "Dalej".
Zostanie wyświetlony komunikat dotyczący poprawnego przesłanie faktury, a status zlecenia wypłaty środków zmieni się na: "Oczekująca".
Gdy przelew prowizji zostanie wykonany, status zmieni się na: "Zaakceptowana".
b) wypłata środków przez osobę fizyczną:
W przypadku konta zarejestrowanego na osobę fizyczną, należy podać numer dowodu osobistego oraz jednostkę która go wystawiła, a następnie wybrać przycisk "Dalej".
Otworzą się dla Państwa: Oświadczenia dotyczące braku rejestracji jako płatnika VAT oraz o Nieprowadzeniu Działalności Gospodarczej.
Prosimy o zapoznanie się z ich treścią oraz znaczenie "Potwierdzam, że dane są prawidłowe" pod każdym z nich i kliknięcie "Dalej".
W kolejnym kroku, należy dodać numer konta bankowego na jaki ma zostać wykonany przelew prowizji, prosimy również o weryfikację poprawności danych.
Opcję "Czy potrzebujesz PIT?" należy zaznaczyć w przypadku, gdy ma zostać dla Państwa wystawiony PIT-11.
Dokument ten otrzymają Państwo w ustawowym terminie.
W kolejnym kroku, na adres mailowy podany w Państwa Panelu Klienta zostanie wysłany Rachunek Wypłaty Środków.
Rachunek ten należy podpisać a następnie przesłać na adres info@kylos.pl w ciągu 14 dni.
Brak przesłanego rachunku w tym terminie spowoduje anulowanie zlecenia wypłaty środków.
Uwaga:
1) Minimalna ilość punktów, jaką mogą Państwo wymienić na wypłatę gotówki to 100 punktów.
2) Wypłata środków (po dostarczeniu wszystkich niezbędnych dokumentów) następuje w przeciągu 21 dni.
Jeżeli po tym czasie środki nie znajdą się na Państwa koncie, to wówczas prosimy o zgłoszenie z Panelu Klienta w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.