Zdejmowanie blokady IP na firewallu na serwerach z DirectAdminem

1. W celu usunięcia blokady IP na firewallu należy zalogować się do panelu DirectAdmin swojego konta/serwera pod adresem http://mojadomena.pl:2222 i podać swój login oraz hasło. Jeśli blokada jest nałożna na adres, z którego się łaczymy, to należy połączyć się z serwerem przez łącze internetowe o innym adresie IP np. z telefonu komórkowego używającego sieci GSM.

2. Po zalogowaniu się do panelu DirectAdmin należy odszukać zakładkę "Opcje dodatkowe" i wybrać "ConfigServer Firewall&Security".



3. W nowo otwartym oknie odszukujemy opcję "Quick Unblock", obok której znajduje się pole do wpisywania tekstu. W to pole wpisujemy adres IP, który chcemy odblokować i wciskamy przycisk "Quick Unblock".


4. Blokada danego adresu IP została zdjęta. Można wylogować się z panelu DirectAdmin.

  • 5 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Przywrócenie kopii zapasowej na DirectAdminie

Kopię zapasową można przywrócić bezpośrednio z panelu DirectAdmin, logując się na konto...

Konfiguracja CSF w DirectAdmin – odblokowanie portu, zdjęcie/założenie blokady adresu IP

Na wszystkich serwerach VPS lub dedykowanych z panelem DirectAdmin, konfigurowanych przez Kylos,...

DirectAdmin – jak przypisać adres IP do konta?

Wszyskie nowo tworzone konta użytkowników w DirectAdminie korzystają standardowo ze...

DirectAdmin – jak skonfigurować wykonywanie kopii zapasowej?

W panelu DirectAdmin mamy możliwość utworzenia kompletnej kopii zapasowej plików domen, kont...

DirectAdmin – gdzie znaleźć logi i co zawierają poszczególne z nich?

Panel DirectAdmin posiada wbudowaną przeglądarkę logów, która umożliwia wygodne przeglądanie i...