Aktualizacja danych abonenta
Jeśli nie posiadasz dostępu do maila rejestrowego dla swojej domeny to możemy dokonać jego aktualizacji w rejestrze domenowym. Aby to wykonać konieczne będzie przesłanie do nas wniosku o aktualizację danych abonenta.
WAŻNE! Zmiana danych w panelu klienta nie powoduje zmiany w rejestrze domenowym.
Wypełniony wniosek należy zeskanować i wysłać za pomocą Panelu Klienta.
Do wniosku należy dołączyć:
- Skan dokumentu tożsamości, jeśli domena jest zarejestrowana na osobę fizyczną. Dane wrażliwe mogą zostać zasłonięte. Wniosek można podpisać za pomocą profilu zaufanego / podpisu kwalifikowanego
- Kopię wpisu do CEIDG, aktualny odpis KRS lub umowę spółki w przypadku firm. Kylos.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych, w tym poprzez kontakt telefoniczny na numer telefonu podany w panelu klienta Abonenta.
O zakończeniu procesu poinformujemy Cię mailowo. Aktualizacja danych abonenta jest procesem ściśle formalnym i może trwać do 3 dni roboczych.
Aby pobrać wniosek kliknij tutaj.