Aktualizacja danych abonenta Drukuj

  • 0

Aktualizacja danych abonenta 

Jeśli nie posiadasz dostępu do maila rejestrowego dla swojej domeny to możemy dokonać jego aktualizacji w rejestrze domenowym. Aby to wykonać konieczne będzie przesłanie do nas wniosku o aktualizację danych abonenta. 

WAŻNE! Zmiana danych w panelu klienta nie powoduje zmiany w rejestrze domenowym. 

Wypełniony wniosek należy zeskanować i wysłać za pomocą Panelu Klienta.

Do wniosku należy dołączyć: 

  • Skan dokumentu tożsamości, jeśli domena jest zarejestrowana na osobę fizyczną. Dane wrażliwe mogą zostać zasłonięte. Wniosek można podpisać za pomocą profilu zaufanego / podpisu kwalifikowanego
  • Kopię wpisu do CEIDG, aktualny odpis KRS lub umowę spółki w przypadku firm.  Kylos.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych, w tym poprzez kontakt telefoniczny na numer telefonu podany w panelu klienta Abonenta. 

O zakończeniu procesu poinformujemy Cię mailowo. Aktualizacja danych abonenta jest procesem ściśle formalnym i może trwać do 3 dni roboczych. 

Aby pobrać wniosek kliknij tutaj




Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót