Korzystając z serwera współdzielonego, którego zarządzenie odbywa się z poziomu DirectAdmin (serwer znajduje się już na nowej infrastrukturze, a jego nazwa rozpoczyna się np. s1.kylos.pl, s2... , s3... itp.) warto znać podstawowe limity pocztowe.
Wyglądają one następująco:
- Limit dla całej usługi do 10 000 maili dziennie - limit możliwy jest do zmiany po zgłoszeniu przez panel klienta (limit dla całego konta usługi = skrzynka1@example.com + skrzynka2@example2.com + skrzynka2@example.com)
- Domyślny limit dla skrzynki pocztowej = 1 000 maili dziennie.
- Limit wielkości maila maksymalnie 50MB, jednak najczęściej wynosi on 25 MB, ze względu na politykę i reguły większości serwerów pocztowych odbiorcy.
- Limit wysyłki do adresów, które nie istnieją 30/1h. Po przekroczeniu tej ilości nastąpi zablokowanie konta (działa automatycznie system antyspamowy).
- Maksymalna ilość odbiorców jednego maila to 150.
- Limit 120 wiadomości w ciągu 1 godziny, z zaznaczeniem że powinny one być rozłożone równomiernie w tej jednostce czasu. W przypadku nie przekroczenia tej ilości, ale wysyłki tylu e-maili od razu, może nastąpić blokada przez wewnętrzne mechanizmy antyspamowe.
WAŻNE!
Zgodnie z regulaminem wysyłka mailingu / spamu jest zabroniona. Z powodu wysyłki nasze serwery trafiają na czarne listy usługodawców poczty Email. Do prowadzenia mailingów należy skorzystać z przeznaczonych do tego usług mailingowych.
W przypadku wykrycia wysyłek mailingowych możliwość wysyłki wiadomości może zostać zablokowana.