DirectAdmin - limity pocztowe Drukuj

  • directadmin, poczta, limity
  • 1

Korzystając z serwera współdzielonego, którego zarządzenie odbywa się z poziomu DirectAdmin (serwer znajduje się już na nowej infrastrukturze, a jego nazwa rozpoczyna się np. s1.kylos.pl, s2... , s3... itp.) warto znać podstawowe limity pocztowe. 

 

Wyglądają one następująco:

  1. Limit dla całej usługi 10 000 maili dziennie - limit zmieniony jest ręcznie po zgłoszeniu przez panel klienta (limit = skrzynka1@example.com + skrzynka2@example2.com + skrzynka2@example.com)
  2. Domyślny limit dla skrzynki pocztowej = 1 000 maili dziennie, można go zwiekszyć do 10 000 w zakładce konta email.
  3. Limit wielkości maila max 50MB.
  4. Limit wysyłki do adresów, które nie istnieją 30/1h. Po przekroczeniu tej ilości nastąpi zablokowanie konta (działa automatycznie system antyspamowy).  
  5. Maksymalna ilość odbiorców jednego maila to 150.

 

WAŻNE!

Zgodnie z regulaminem wysyłka mailingu / spamu jest zabroniona. Z powodu wysyłki nasze serwery trafiają na czarne listy usługodawców poczty Email. Do prowadzenia mailingów należy skorzystać z przeznaczonych do tego usług mailingowych.

W przypadku wykrycia wysyłek mailingowych możliwość wysyłki wiadomości może zostać zablokowana.

 


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót