Ustawienie wiadomości urlopowej ma niezwykłe znaczenie zwłaszcza w sytuacji, kiedy Twoja skrzynka pocztowa służy do celów zawodowych. Dobrze, aby Twoi klienci, czy też partnerzy biznesowi wiedzieli o Twojej nieobecności. W tym celu warto ustawić wiadomość urlopową.Aby aktywować tą funkcję musisz zalogować się na poziom usera do swojego panelu zarządzania DirectAdmin.
Po zalogowaniu do DirectAdmin przejdź do zakładki E-mail Manager, a następnie do sekcji Vacation Messages.
Aby ustawić wiadomość urlopową kliknij po prawej stronie przycisk Set Vacation Messages.
Następnie pojawi Ci się okno, w którym możesz skonfigurować treść oraz samą wysyłkę tej wiadomości.
Możesz tutaj skonfigurować m.in.:
- Vacation Account – adres skrzynki, dla której wprowadzasz konfigurację
- Subject Prefix – temat wiadomości
- Reply Frequency – w tej sekcji po rozwinięciu listy pojawi Ci się częstotliwość wysyłanych autoodpowiedzi np. co 6h,
- Vacation Start – możesz określić dokładną datę rozpoczęcia wiadomości wakacyjnej
- Vacation End – tutaj natomiast możesz skonfigurować datę zakończenia
- Message Vacation – w tym miejscu należy natomiast określić samą treść dla wiadomości wakacyjnej.
To wszystko, wystarczy że zapiszesz zmiany klikając przycisk Create.