Jak ustawić wiadomość urlopową w DirectAdmin? Drukuj

  • directadmin, poczta
  • 0

Ustawienie wiadomości urlopowej ma niezwykłe znaczenie zwłaszcza w sytuacji, kiedy Twoja skrzynka pocztowa służy do celów zawodowych. Dobrze, aby Twoi klienci, czy też partnerzy biznesowi wiedzieli o Twojej nieobecności. W tym celu warto ustawić wiadomość urlopową.Aby aktywować tą funkcję musisz zalogować się na poziom usera do swojego panelu zarządzania DirectAdmin.

Po zalogowaniu do DirectAdmin przejdź do zakładki E-mail Manager, a następnie do sekcji Vacation Messages.

 

 

Aby ustawić wiadomość urlopową kliknij po prawej stronie przycisk Set Vacation Messages.

Następnie pojawi Ci się okno, w którym możesz skonfigurować treść oraz samą wysyłkę tej wiadomości. 

 

 

Możesz tutaj skonfigurować m.in.:

  • Vacation Account – adres skrzynki, dla której wprowadzasz konfigurację
  • Subject Prefix – temat wiadomości
  • Reply Frequency – w tej sekcji po rozwinięciu listy pojawi Ci się częstotliwość wysyłanych autoodpowiedzi np. co 6h,
  • Vacation Start – możesz określić dokładną datę rozpoczęcia wiadomości wakacyjnej
  • Vacation End – tutaj natomiast możesz skonfigurować datę zakończenia 
  • Message Vacation – w tym miejscu należy natomiast określić samą treść dla wiadomości wakacyjnej. 

 

To wszystko, wystarczy że zapiszesz zmiany klikając przycisk Create.


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót