Jeśli zależy Ci, aby otrzymywać wiadomości mailowe na swoją skrzynkę pocztową, nawet w sytuacji, gdy ktoś wyślę maila na nieistniejący adres to ten poradnik jest właśnie dla Ciebie. W tym poradniku dowiesz się jak ustawić Catch All E-mail w DirectAdmin. Dzięki temu nie umknie Ci żaden mail, który zostanie na jakąkolwiek skrzynkę pocztową w nazwie wskazanej przez Ciebie domeny. Wykonaj poniższe kroki i zobacz jakie to szybkie i proste.
Krok 1 - Logowanie do konta DirectAdmin
Aby ustawić Catch All E-mail w pierwszym kroku zaloguj się na swoje konto DA. Logowanie do panelu odbywa się automatycznie z poziomu konta abonenckiego. Po zalogowaniu na swoje konto abonenckie przejdź do zakładki Twoje usługi --> następnie wybierz serwer --> i kliknij przycisk Zaloguj do Direct Admin.
Po zalogowaniu do DA zwróć uwagę w górnym prawym rogu, czy na pewno wybrałeś z listy poprawną domenę, dla której ma zostać dokonana zmiana.
Krok 2 - Ustawienie Catch All
Następnie przejdź do zakładki Advanced Featuresi wybierz z listy Catch All E-mail.
Teraz wystarczy, że zaznaczysz trzecią kupkę (pole Address) na liście oraz wpiszesz docelowy adres mailowy, na który mają trafiać wszystkie wiadomości.
To wszystko, aby zapisać zmiany kliknij przycisk Save.