Jak ustawić Catch All E-mail w DirectAdmin? Drukuj

  • directadmin, poczta, skrzynki mailowe
  • 0

Jeśli zależy Ci, aby otrzymywać wiadomości mailowe na swoją skrzynkę pocztową, nawet w sytuacji, gdy ktoś wyślę maila na nieistniejący adres to ten poradnik jest właśnie dla Ciebie. W tym poradniku dowiesz się jak ustawić Catch All E-mail w DirectAdmin. Dzięki temu nie umknie Ci żaden mail, który zostanie na jakąkolwiek skrzynkę pocztową w nazwie wskazanej przez Ciebie domeny. Wykonaj poniższe kroki i zobacz jakie to szybkie i proste. 

 

Krok 1 - Logowanie do konta DirectAdmin

Aby ustawić Catch All E-mail w pierwszym kroku zaloguj się na swoje konto DA. Logowanie do panelu odbywa się automatycznie z poziomu konta abonenckiego. Po zalogowaniu na swoje konto abonenckie przejdź do zakładki Twoje usługi --> następnie wybierz serwer --> i kliknij przycisk Zaloguj do Direct Admin.

Po zalogowaniu do DA zwróć uwagę w górnym prawym rogu, czy na pewno wybrałeś z listy poprawną domenę, dla której ma zostać dokonana zmiana. 

 

Krok 2 - Ustawienie Catch All

Następnie przejdź do zakładki Advanced Featuresi wybierz z listy Catch All E-mail.

 

 

Teraz wystarczy, że zaznaczysz trzecią kupkę (pole Address) na liście oraz wpiszesz docelowy adres mailowy, na który mają trafiać wszystkie wiadomości. 

To wszystko, aby zapisać zmiany kliknij przycisk Save

 

 

 

 

 

 


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót