Jeśli Twoje usługi hostingowe zarządzane są za pomocą panelu DirectAdmin to zapewne zdążyłeś już zauważyć, jak wiele funkcji jest dostępnych z poziomu tego panelu. Nie musisz mieć dużej wiedzy programistycznej, aby wykonać najważniejsze operacje. Jedną z takich operacji jest stworzenie skrzynki pocztowej, która jest niezbędna jeśli posiadasz stronę firmową. W tym poradniku dowiesz się, jak utworzyć skrzynkę pocztową w DirectAdmin.
Krok 1 – Logowanie DirectAdmin
W pierwszym kroku standardowo zaloguj się do swojego konta DirectAdmin, aby wykonać jakąkolwiek modyfikację. Po zalogowaniu wybierz z listy Zarządzanie pocztą e-mail, a następnie Konta e-mail.
W celu utworzenia nowej skrzynki pocztowej kliknij przycisk Utwórz konto.
Krok 2 – Tworzenie skrzynki pocztowej DirectAdmin
Po wywołaniu funkcji tworzenia nowego konta e-mail pojawi się kreator, za pomocą którego możesz utworzyć nową skrzynkę pocztową.
W polu Nazwa użytkownika wpisz nazwę skrzynki pocztowej, którą chcesz utworzyć. Wpisana przez Ciebie nazwa będzie widoczna przed znakiem @ (np. biuro, kontakt, info). W polu Hasło wpisz bezpieczne hasło, jakim będziesz się logować do skrzynki pocztowej.
Ważne! Unikaj haseł typu Admin123. Ważne, aby Twoje hasło było bezpieczne — najlepiej, aby zawierało więcej niż 8 znaków, dużą, małą literę, cyfrę oraz znak specjalny.
Podczas tworzenia skrzynki pocztowej możesz także określić, jaki ma być jej rozmiar oraz limit wysłanych wiadomości. Aby zapisać zmiany, wystarczy, że klikniesz przycisk Utwórz konto.