Konfiguracja autoresponderów w panelu DirectAdmin

Autoresponder umożliwa wysyłanie automatycznej odpowiedzi o treści z góry określonej na otrzymywane wiadomości.
Taka funkcja pozwala na przykład na automatyczną informacje dla nadawcy o aktualnie trwanym urlopie lub potwierdzenie, że wiadomośc dotarła do odbiorcy. 

W przypadku kiedy jesteśmy użytkownikami panelu DirectAdmin, aby skonfigurować i włączyć autoresponder musimy w pierwszej kolejności zalogować się do naszego panelu DirectAdmin, przy standardowej konfiguracji jest on zawsze dostępny pod adresem
http://twojaDomena.pl:2222 lub http://nazwaTwojegoSerwera.kylos.net.pl:2222 - Drugi adres jest domeną pomocniczą, tzw. techniczną i jest ona zawsze dostępna w przypadku aktywnych serwerów dedykowanych lub serwerów VPS, pozwala ona wejść do naszego serwera w przypadku gdyby żadna z domen nie byłaby aktywna na serwerze (w przypadku przykładowo nowych serwerów), domena wygasła z powodu braku płatności lub byłaby chwilowo niedostępna.

Po zalogowaniu się do panelu DirectAdmin na odpowiedniego użytkownika który jest w własności domeny, w obrębie której porządany adres email jest utworzony, musimy upewnić się, że jesteśmy na dobrym poziomie dostępu. W przypadku autoresponderów musimy znaleźć się na poziomie użytkownika. Jeżeli z prawej strony, w niebieskiej kolumnie nie widzimy takiego menu:



Jesteśmy na odpowiednim poziomie danego użytkownika, natomiast jeśli powyższe menu jest widoczne- wybieramy opcję "Użytkownik".
Po upewnienieu się, że jesteśmy na poziomie użytkownika, konfiguracje autorespondera znajdziemy w kategorii "Zarządzanie kontami E-mail", o nazwie "Autorespondery":



W następnym kroku, pokaże nam się opcja "Utwóz nowy autoresponder" w który musimy kliknąć, dzięki temu będziemy już w finalnym kroku tworzenia autorespondera:



W formularzu musimy odpowiednio wpisać:
Adres respondera - Adres email w obrębie którego autoresponder ma działać;
Wiadomosć respondera - Jest to treść którą autoresponder ma rozsyłać po otrzymaniu Państwa wiadomości;
Wyślij kopię (CC) do - Opcja ta jest opcjonalna i standardowo wyłączona, aby ją włączyć musimy ją zaznaczyć poprzez naciśnięcie w znaczek występujący przed nazwą. W tym polu wpisujemy adres email na który ma zostąć wysłana kopia wiadomości z autorespondera.


  • 0 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Zdejmowanie blokady IP na firewallu na serwerach z DirectAdminem

1. W celu usunięcia blokady IP na firewallu należy zalogować się do panelu DirectAdmin swojego...

Przywrócenie kopii zapasowej na DirectAdminie

Kopię zapasową można przywrócić bezpośrednio z panelu DirectAdmin, logując się na konto...

Konfiguracja CSF w DirectAdmin – odblokowanie portu, zdjęcie/założenie blokady adresu IP

Na wszystkich serwerach VPS lub dedykowanych z panelem DirectAdmin, konfigurowanych przez Kylos,...

DirectAdmin – jak przypisać adres IP do konta?

Wszyskie nowo tworzone konta użytkowników w DirectAdminie korzystają standardowo ze...

DirectAdmin – jak skonfigurować wykonywanie kopii zapasowej?

W panelu DirectAdmin mamy możliwość utworzenia kompletnej kopii zapasowej plików domen, kont...