1. Logujemy sie do Panelu DirectAdmin za pomocą danych dostępu użytkownika na którym jest podpięta domena. Jeżeli domeny są podpięte na użytkowniku admin to logujemy się jako admin a następnie wybieramy "użytkownik" z Poziomu Dostępu.
2. Po zalogowaniu się wybieramy domenę w której jest skrzynka dla której chcemy zminić hasło.
3. Wybieramy "Konta Pocztowe" z poziomu "Zarządzanie kontami E-mail"
4. Z tego poziomu wyśiwetlane są wszytkie konta mailowe w domenie oraz możliwośc ich modyfikowania w tym zmiany hasła. Aby zminić hasło należy wybrać opcje "zmień" w kolumnie "Hasło/Quota" dla wybranej skrzynki mailowej.
5. Wypełniamy pola "Podaj nowe" hasło oraz "Powtórz hasło" a następnie potwierdzamy zmiany poprzez wybranie "Modyfikuj"
Gotowe! Hasło dla skrzynki zostało zmienione, teraz można zalogowac się do skrznki z użyciem nowego hasła.