Nie mogę wysyłać poczty, ponieważ mój dostawca połączenia internetowego blokuje port 25. Co robić?

W sytuacji, kiedy macie Państwo zablokowany port 25 na łączu internetowym dostarczonym przez Orange, Multimedia, Netia lub Dialog, należy w ustawieniach swojego klienta poczty zmienić port na 587. Jest to specjalnie uruchomiony port SMTP dla Państwa notujących powyższy problem.

Możecie również Państwo korzystać przy takim problemie z poczty poprzez webmail dostępny pod adresem nazwa_konta.kylos.pl/webmail.
  • 3 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Jak wstawić obrazki w treści maila - Roundcube?

Konta pocztowe w Kylos.plNa naszych kontach hostingowych możesz uruchomić dowolną ilość skrzynek...

Różnice między protokołami POP3 a IMAP

POP3 i IMAP to protokoły odbioru poczty. Zalecamy stosowanie protokołu IMAP. Zalecamy...

Jak wstawić logo w podpisie (stopce) wiadomości - Roundcube?

Konta pocztowe w Kylos.plNa naszych kontach hostingowych możesz uruchomić dowolną ilość skrzynek...

Problem z wysyłaniem poczty a program antywirusowy Avast.

Często zdarza się, że nasz ulubiony program antywirusowy blokuje wysyłanie poczty elektronicznej...

Przekierowanie poczty z adresu A do B

Czasami zdarza się, że maile które trafiają na obecną skrzynkę (a@domena.pl), powinny również...