Zmiana hasła do skrzynki mailowej w Kylos Drukuj

  • 1

Procedura zmiany hasła do skrzynki mailowej w poszczególnych Panelach Administracyjnych, została przedstawione poniżej:

cPanel

1) Na początek, należy zalogować się do cPanel pod adresem:

nazwa.kylos.pl/cpanel
domena.pl/cpanel

2) Następnie odnajdujemy sekcję: "Email", a w niej: "Konta pocztowe".



3) Przechodzimy na tej stronie do sekcji: "Konta pocztowe". W linii skrzynki do której chcemy zmienić hasło, klikamy na symbol klucza przy napisie: "Zarządzaj".



4) W sekcji: "Bezpieczeństwo" podajemy nowe hasło. Możemy również skorzystać z wygenerowania losowego hasła. Na koniec klikamy: "Zaktualizuj ustawienia e-mail".



DirectAdmin

1) Logujemy się do DirectAdmin pod adresem:

nazwa_konta.kylos.net.pl:2222
adres_ip_serwera:2222

UWAGA:
Przedstawiony opis obrazuje kroki jakie należy wykonać po zalogowaniu się na użytkownika admin. Jeżeli logujemy się na innego użytkownika, to pomijamy punkty 2-4.

2) Odnajdujemy sekcję: "Zarządzanie serwerem", a w niej: "Pokaż wszystkich użytkowników".




3) Klikamy na nazwę użytkownika, na którym utworzona jest dana skrzynka mailowa.



4) Logujemy się na konto wybranego użytkownika przyciskiem: "Zaloguj jako (nazwaUsera)".



5) Będąc zalogowanym na odpowiedniego użytkownika, odszukujemy sekcję: "Zarządzanie kontami E-mail" i wybieramy: "Konta pocztowe".



6) W kolumnie: "Hasło/Quota" w linii wybranej skrzynki pocztowej klikamy: "Zmień".



7) W odpowiednie miejsca podajemy nowe hasło oraz je powtarzamy (można też użyć przycisku: "Losowe" - hasło wówczas pojawi się po zapisaniu zmian). Zmiany zapisujemy przyciskiem: "Modyfikuj".

 


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót