Jak opłacić fakturę za pomocą przelewu bankowego? Drukuj

  • 7

Od dnia 03.10.2017r. zostaje wprowadzona płatność na indywidualne konta klienta.

Oznacza to, że każdy z naszych klientów, otrzymuje swój własny indywidualny numer bankowy, na który należy dokonywać płatności za zakupione u nas usługi.

Podczas płatności bardzo ważne jest, aby:

- płacąc za 1 fakturę, w tytule przelewu podać numer faktury pro forma za którą uiszczamy opłatę
- płacąc jednocześnie za więcej niż 1 fakturę, w tytule przelewu podać numery faktur pro forma za które dokonujemy płatności

Płatności te są księgowane automatycznie po godzinie: 13:00, 16:00, 19:00


UWAGA: Należy unikać sytuacji, w których w tytule przelewu podajemy inne dane niż numer faktury. Może to skutkować znacznymi opóźnieniami w zaksięgowaniu faktury lub całkowitą niemożliwością zaksięgowania jej na odpowiednim koncie.

Gdzie znaleźć swój indywidualny numer konta bankowego oraz numer faktury?

1) numer konta bankowego można znaleźć na głównej stronie Panelu Klienta https://panel.kylos.pl/clientarea.php




2) znajduje się on rówież w treści wystawionej faktury pro forma (tak samo jak i numer faktury)

 


3) sam numer faktury można znaleść w Panelu Klienta (Panel Klienta -> Płatności -> Faktury)

 

UWAGA: Proszę pamietać, aby przed dokonaniem jakiejkolwiek płatności, sprawdzić czy numer indywidualnego konta bankowego, który widnieje na fakturze pro forma, jest taki sam jak w Panelu Klienta. Jeżeli numery te różnią się od siebie, prosimy o kontakt z nami poprzez zgłoszenie z Panelu Klienta w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji.


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót