Przekierowanie poczty z adresu A do B

Czasami zdarza się, że maile które trafiają na obecną skrzynkę (a@domena.pl), powinny również trafić do innej osoby (b@domena2.pl).

Rozwiązaniem tego problemu jest utworzenie przekierowania z skrzynki A na skrzynkę B. Jak to zrobić, zostało opisane poniżej:

 

cPanel

1. Należy zalogować do do cPanel. Standardowy link do logowania wygląda następująco:

nazwa.kylos.pl/cpanel
domena.pl/cpanel

2. Odszukujemy sekcję: Email, a w niej klikamy na: "Aliasy/Przekazywanie poczty".


3. Możemy zrobić 2 różne przekazywania poczty:

- z jednej skrzynki pocztowej na drugą skrzynke pocztową
- przekazywanie wszytkich maili w domenie na inną domenę (obecnie przez nas nie wspierane)

a) przekazywanie z jednej skrzyni pocztowej na drugą

Klikamy: "Dodaj przekazywanie".


Podajemy/wybieramy:
- adres do przekazywania dalej: podajemy wyłącznie nazwę skrzynki
- z rozwijanego menu wybieramy domenę w której znajduje się skrzynka

UWAGA
:
Skrzynka musi być stworzona w cPanel i być przypisana do konkretnej domeny.

- cel: mamy do wyboru kilka opcji:

  • przesyłaj dalej na adres mail - podajemy adres mail na który mają zostać przekazywane wiadomości
  • odrzuć i wyslij błąd do nadawcy (w czasie działania usługi SMTP) - w momencie gdy na dany adres, zostaie wysłana wiadomość, zostanie do nadawcy wysłana automatyczna wiadomość którą wpisujemy w polu poniżej np: Nie ma takiej osoby pod tym adresem
  • prześlij dalej na konto systemowe - wiadomość która trafi na adres mail podany powyżej, zostanie również przekazana na główną skrzynkę cPanel
  • potok do programu - wiadomości mogą być przekazane bezpośredni do programu, który znajduje się Państwa koncie
  • odrzuć (niezalecane) - wiadomości które będą wysyłane na ten konkretny adres mail, zostaną automatycznie odrzucane przez serwer



Aby zapisać zmiany, klikamy: "Dodaj przekazywanie".


DirectAdmin

1. Należy zalogować się na swoją usługę jako użytkownik. Standardowy link do logowania wygląda następująco:

nazwa_usługi.kylos.net.pl:2222

2. Wybieramy domenę w której znajduje się skrzynka z ktorej ma być dokonane przekazywanie poczty.


3. Odszukujemy sekcję: "Zarządzanie kontami E-mail", a w niej odszukujemy: "Przekierowania (aliasy)".


4. Klikamy: "Utwórz nowe przekierowanie e-mail".


5. Podajemy dane takie jak:

  • nazwa przekierowania - podajemy nazwę skrzynki z której maja być przekazywane wiadomości
  • docelowy adres mail - podajemy adres mail na jaki mają zostać przekazane wiadomości



Utworzone przekazywanie poczty, zatwierdzamy przyciskiem: "Utwórz".

  • 0 Osoby uważają za pomocne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Podobne artykuły

Jak wstawić obrazki w treści maila - Roundcube?

Konta pocztowe w Kylos.plNa naszych kontach hostingowych możesz uruchomić dowolną ilość skrzynek...

Nie mogę wysyłać poczty, ponieważ mój dostawca połączenia internetowego blokuje port 25. Co robić?

W sytuacji, kiedy macie Państwo zablokowany port 25 na łączu internetowym dostarczonym przez...

Różnice między protokołami POP3 a IMAP

POP3 i IMAP to protokoły odbioru poczty. Zalecamy stosowanie protokołu IMAP. Zalecamy...

Jak wstawić logo w podpisie (stopce) wiadomości - Roundcube?

Konta pocztowe w Kylos.plNa naszych kontach hostingowych możesz uruchomić dowolną ilość skrzynek...

Problem z wysyłaniem poczty a program antywirusowy Avast.

Często zdarza się, że nasz ulubiony program antywirusowy blokuje wysyłanie poczty elektronicznej...