Opis migracji konta hostingowego od innego dostawcy Drukuj

  • 6

Procedura migracji konta od innego dostawcy dzieli się u nas na kilka etapów.

Dla naszych nowych Klientów oferujemy bezpłatną migrację, która obejmuje:
- do 5
aplikacji
- do 50 skrzynek pocztowych wraz z zawartością
Całość nie może przekroczyć 50 GB -
powyżej wskazanych limitów możliwa jest indywidualna wycena. 

Migracja taka trwa od jednego do kilku dni, dlatego też możemy ją rozpocząć co najmniej na 14 dni przed końcem terminu ważności usługi u dotychczasowego operatora (w przypadku krótszego terminu niestety nie będziemy w stanie wykonać migracji).

Jeżeli spełniasz powyższe warunki, to abyśmy mogli rozpocząć procedurę migracji, konieczne jest zamówienie usługi odpowiedniej dla migrowanego serwisu w: http://www.kylos.pl/ 
Masz 14 dni na podjęcie decyzji i przetestowanie jak działa usługa po przeniesieniu. W tym czasie przeniesiemy Twoje strony i pocztę, a Ty sam przekonasz się o jakości naszych usług. 

W pierwszej kolejności dokonujemy wstępnej weryfikacji danych do przeniesienia. Sprawdzana jest zgodność aplikacji z naszymi serwerami, określamy czy podane dane są kompletne i poprawne. Jeśli pojawią się na tym etapie jakieś problemy, będziemy się kontaktować w celu uzyskania dodatkowych informacji.

W kolejnym etapie, po pozytywnej weryfikacji dokonujemy migracji danych. Kopiowane są wszystkie wskazane pliki, bazy danych oraz przenoszona jest poczta. Dokonujemy wstępnego sprawdzenia poprawności działania przeniesionych aplikacji.

W następnym kroku, prosimy o weryfikację poprawności przeniesionych aplikacji i danych. Jest to istotny krok w którym Twój udział jest niezbędny. Spokojnie - prześlemy wskazówki opisujące na co zwrócić uwagę. Na tym etapie do przeniesionych stron dostęp będziesz miał tylko Ty i nasi administratorzy, a dla reszty świata widoczne będą aplikacje i dane znajdujące się na poprzednim serwerze. Brak weryfikacji przeprowadzonej przez Ciebie może skutkować nieprawidłowym działaniem przeniesionych aplikacji, brakiem dostępu lub innymi błędami.

Ostatnim etapem po pozytywnym potwierdzeniu migracji, jest zmiana delegacji DNS. Jeśli zdecydują się Państwo przenieść domeny do nas, wówczas delegacji DNS, należy dokonać samodzielnie u nas w Panelu Klienta. Jeśli jednak rejestratorem będzie ktoś inny, to zmiany takiej powinni Państwo dokonać samodzielnie w panelu rejestratora domeny. Prosimy pamiętać, że wszystkie zmiany wprowadzane na stronie do czasu zmiany delegacji DNS nie będą zapisywane na naszych serwerach. W związku z tym zmiany delegacji, należy dokonać tak szybko jak to tylko możliwe. Brak zmiany delegacji DNS, może spowodować niezgodność kopii strony którą wykonaliśmy z tym co znajduje się na serwerze źródłowym. W niektórych przypadkach może się to zakończyć nieprawidłowym działaniem aplikacji lub błędami w treści strony czy nawet utratą informacji, dlatego tak ważne jest wykonanie zmiany delegacji DNS, gdy tylko będzie to możliwe.

Po pełnej propagacji zmian DNS, która może potrwać w niektórych przypadkach do 24h, strona powinna już w pełni poprawnie odpowiadać z naszego serwera.


Czy ta odpowiedź była pomocna?

« Powrót